1. lokakuuta 2010

Everything's cool as long as I'm getting thinner

Oon ollut tänään erityisen sarkastisella päällä. Tai en oo käyttänyt sarkasmia mitenkään tavallista enempää (ainakaan luultavasti :D) mutta on vaan ollut sellainen olo. Mun on vaikeaa selittää tätä.

Mutta joka tapauksessa, tämä olotilani vaatii Lily Allenia.



Olisin halunnut tähän The fearin official videon, mutta sitä en voinut laittaa höh. No mutta se official video kannattaa kuitenkin mennä katsomaan vaikka youtubesta koska se on ihana! Ja Lilyllä on siinä ihana mekko! Ainakin mun mielestä :D



Tykkään tosi monista brittiläisistä naislaulajista (Duffy, Adele, Kate Nash...), mutta silti Lily on varmaan mun lemppari heistä kaikista! Siksi olikin ihan parasta kun pääsin näkemään Lilyn livenä Flow-festareilla 2009. Sitä keikkaa oli odotettu ja pitkään!!



Alfie on ollu yks mun lempparibiiseistä Lilyltä siitä asti kun aloin alunperin kuunnella Lilyn musiikkia.

Ei kommentteja: