9. lokakuuta 2010

Close your eyes and absorb the piece that makes you feel alive.

Minä olen yksi heistä, jotka kuolaavat musiikkilehdet kannesta kanteen, tekevät merkintöjä lehtiin, merkkaavat post-it lapuille tsekkaamisen arvoiset bändit ja niin lukevat lehden useasti kannesta kanteen. Nykyään kun opiskelijaelämä ottaa vallan, ruoka koostuu lähinnä makaroneista, rahat kulutan lähinnä musiikkiin ja muuhun elämiseen, olen kävellyt lehtihyllyjen ohitse vain haaveileva katse silmissäin ja jatkanut kävelemistä nuudelihyllylle. Tänään tein poikkeuksen, ostin Rock Soundin (ehdottomasti lempi-musiikkilehteni tällä hetkellä) jonka kannessa komeilivat My Passion, Young Guns ja Japanise Voyers, edustaja siis kustakin ja herkkuna vielä kaksi levyä ja juliste, josta en oikeastaan muista ketä siinä oli, mutta silti. Nakkasin tapani mukaan ensin eri artistejen biiseistä koostuvan Bugging Your Ears-levyn stereoihin, Of Mice and Men iski, kirjoitin nimen muistiin. Seuraavaksi, skeptisesti kylläkin vaihdoin toiseen lehden mukana tulleseen levyyn, koko albumi nimeltä Leaving Everything Behind bändiltä joka tottelee nimeä Flood Of Red.

Ensimmäinen kuuntelu ja mä olen myyty, maailma näyttää erilaiselta, mä rakastuin. Bändin kohdalla mä koin heti ensimmäisten sointujen kohdalla samaa kuin tunsin silloin kun tutustuin Circa Surviven musiikkiin kun lehdet tippuivat maahan vuosia sitten. Suosittelen lämpimästi.



Ei kommentteja: