25. lokakuuta 2010

You've got the face on

Mulla on joku kummallinen Arctic Monkeys-kausi meneillään. Oon kuunnellut monta päivää putkeen melkeen vaan tätä bändiä. No ei siitä tietenkään mitään haittaakaan ole, koska ihan loisto bändi! Muistan kun ostin Arctic Monkeysin ekan levyn melkein heti kun se oli ilmestynyt, jonkun lehdessä olleen hyvän arvostelun perusteella. En oo kyllä katunut ostostani. Jännä, kun joistain levyistä muistan oikeen tarkalleen milloin ja mistä oon ne ostanut, ja toisista taas en yhtään muista.



Mardy Bum on mun all time favourite Arctic Monkeys biisi!



Favourite Worst Nightmarelta lempparini on Fluorescent Adolescent.



Ja When The Sun Goes Down on toinen suosikki Whatever People Say I Am, That's What I'm Not-levyltä. Tykkään muuten levyn nimestäkin!



Mulla ei vielä ole Arctic Monkeysin uusinta albumia Humbug, vaikka mun on pitkään pitänyt hankkia se. Mutta jouluhan on kohta tulossa ;)

Ei kommentteja: