22. joulukuuta 2010

Piparibileet

Piparkakkutalon rakennus sujui eilen rattoisasti musiikin tahdissa! (paitsi että mun piparkakkutalo itseasiassa romahti jo...)




Kuunneltiin Wheatusta, joka itseasiassa oli mulle jokseenkin uusi tuttavuus, vaikka ilmeisesti tää Teenage Dirtbag-biisi oli aikoinaan suht isokin hitti.



Kuulemma Wheatuksen ekaa levyä on hankalaa löytää Suomesta, mut jos joku löytää niin mulle voi kertoa että mistä ;)




Wheatuksen lisäksi kuunneltiin Red Hot Chili Peppersiä. Ennen en yhtään tykännyt Anthony Kiedisin äänestä mutta sit jotenkin jossain vaiheessa aloin tykkäämään siitä ja sit aloin myös tykkäämään RHCP:n musiikista!



Kuunneltiin vaan tota RHCP:n uusinta Stadium Arcadium-levyä, kun sitä mä en okeestaan ollut paljoa kuullut, kun mulla on vaan By The Way-levy itselläni...




Ja lisäksi kuunneltiin Siaa! Sitäkin oon kuullut ihan liian vähän.


Ei kommentteja: