6. joulukuuta 2010

Oi maamme Suomi

Koska nyt on itsenäisyyspäivä, ajattelin että kirjoitan joistakin bändeistä, jotka ovat suomalaisia ja myös laulavat suomenkielellä.



PMMP on mun mielestä tosi hyvä! Tykkään tosi paljon biisien sanoituksista.



Paulalla ja Miralla on myös yleensä aina tosi hyvä liveshow, ja myös asut on mietitty ja se on mun mielestä kiva.



Oi Provinssin keikka oli ihana! Mun lempparilevyt PMMP:ltä on varmaan Kovemmat kädet ja sitten tää uusin, Veden varaan.



Scandinavian Music Group on mun toinen suosikki suomenkielellä laulavista bändeistä.



SMG esiintyy muistaakseni Tavastialla 12.12. Olisi ollut kiva mennä mutta en tuona päivänä millään pääse, höh.



Ja sitten vielä Tiktak. Harmi kun Tiktak lopetti jo. Ja harmi kun en päässyt Tiktakin jäähyväiskeikalle aikoinaan, koska se oli loppuunmyyty!



Rannaton on yksi mun lempparibiiseistä Tiktakilta.



Ja tämähän on siis klassikko!

Ei kommentteja: