15. joulukuuta 2010

Tonight, so bright

Tonight, so bright todellakin, koska minulla on uusi Smashing Pumpkinsin Mellon Collie & Infinite Sadness!! Mulla siis oli aiemminkin tämä levy, ja se on siis tuplalevy, mutta se eka levy (eli Dawn To Dusk) siitä mun vanhasta levystä oli jotenkin oudosti rikki, että cd-soitin ei ollenkaan pystynyt edes havaitsemaan levyn olevan soittimessa. En tiedä miten näin oli voinut käydä, koska levyssä ei näy naarmuja enkä muutenkaan ole mielestäni tehnyt sille mitään, joka olisi voinut saada sen rikkoutumaan. Mutta en kuitenkaan voinut elää asian kanssa ja kun löysin levykaupasta Mellon Collien hintaan 22 e (joka on tästä levystä mielestäni suht halpa hinta, kun se voi maksaa jopa yli 30 e!), niin pitihän se ostaa! Olen onnellinen.




Tonight, tonight on niiiin ihana!! Mun lempibiisi Pumpkinseilta.




We only come out at night on mun mielestä toisaalta vähän hassu, mutta toisaalta lyriikat on kivat ja siis se on silleen hyvällä tavalla hassu.



Thirty-threen official video on tosi hieno mun mielest, mutta sitä ei nyt pystynyt laittamaan tänne... Mutta biisi sentään koska se vasta onkin hieno!

Ah niiin ihana levy!

Ei kommentteja: