15. elokuuta 2011

let's festivalll pt 2

Roskilde 2011


Jos otetaan huomioon, että tänä vuonna festareilla esiintyi liikaakin mun lempparibändejä mutta jos ei mainita kuinka loistavia esim Foals oli ja kuinka mä petyin Arctic Monkeysin esitykseen ja kuinka ei edes jaksettu katsoa Kings of Leonia lopulta, niin top kolmea on ihan järjettömän vaikea valita, etenkin koska leirintäalueen bileet olivat sitä luokkaa että huh huh.

James Blake ja järjetön ukkosmyräkkä. En kykene edes kuvailemaan tätä keikkaa mitenkään hyvin, kolme vikaa biisiä, vettä sataa kaatamalla, salamat muodostavat discovalot ja James Blake soittaa vieressä lavalla. Mä en keksi mitään täydellisempää yhdistelmää. Haikea tunnelma ja ukkosta pelkäävänä ainut asia mikä rauhoitti mut edes pieneksi hetkeksi oli se kun mä kuulin I don't know about my dreamin anymore ja kaikki oli hetken taas kaunista.


(sade!!)

Bring Me The Horizon, tämän mainitsen vaikka uskottavuuteni menisikin, yleisesta tavastani poiketen en hehkuta MCR:ää vaan nyt BMTH:ta. Minulla oli kukkamekko ja olin liiankin out of place, karjuin sanoja ja kaikki ympärilläni katsoivat minua ihmeissään ja kummaksuivat fiilistelyäni.

Bright Eyes, kaksi rumpalistia, Conor Oberst ja saaatanan hienot livesovitukset biiseistä. Mä kuolin niin pahasti keikan aikana Bowl of Orangesin aikana ja iloitsin ja itkin koko loppupäivän Bright Eyesin johdosta joten en voi olla mainitsematta tätä keikkaa.


Ei kommentteja: