14. elokuuta 2011

let's festivaall! pt1

Hey ho ihanaa kun olen pitänyt hiljaiseloa niinkin pitkään, että itseäni hävettää. Olen ravannut festivaaleilta toiselle kesän aikana ja yrittänyt ottaa selkoa elämästäin, joten kirjoittaminen jäänyt vähemmälle. Pahoittelen syvästi, sen sijaan listaan kesän top 3 parhaimmat festarihetket. Ensimmäisenä vuorossa Provinssirock.

Provinssissa lipputiskin takana työskentelevänä mun työvuorot menivät lähes kaiken päälle mitä olisin tahtonut nähdä(rubiksoundstuomashenrikinjeesuksenkristuksenbändiukkosmainesmg). Parhaimmat palat mielestäni olivat:

Hadouken! En vieläkään tiedä miten mä tungin lähes eturiviin mutta siellä mä olin. Join muiden vedet ja oli törkeen kuuma ja törkeen hyvä keikka. Menkää ja nähkää he livenä.



System of A Down on pakko mainita senkin takia että fiiliksissäin eksyin keskelle moshpittiä josta lähdin nopeasti karkuun ja riehuin ihmisten keskellä.

Epämusiikkiesityksenä parhaiten mieleen jäi ihana koirulainen, joka pelastettiin kavereiden kanssa. Nimettiin se Torspo-Mupeksi ja kannettiin turvaan, eli järkkäreille. Jotkut ilkeät olivat jättäneet söpöläisen heittelle. Hyi te, kaipaan hauvelia edelleen.

Huomenna (toivottavasti, mutta itseni tuntien luultavasti vasta viikon päästä) luvassa Roskilden kohokohdat! Ulalalaa

Ei kommentteja: