30. elokuuta 2011

I'm on fire!

Lutakko oli todellakin liekeissä! Oli tosi kivaa ja Fucked Up, Jaakko ja Jay ja Disco Ensemble oli superhyvii! Nyt mun Disco Ensemble-vieroitusoireet on ehkä vähän hellittäneet, mut oon silti kuunnellut niitä ahkerasti keikan jälkeen.



Stun gun on ehkä mun uus lempparibiisi! Vaikka myös suosikkini Semi eternal flame/Undo ja Headphones soitettiin, jee!

Fucked Up soitti tosi hyvän keikan ja laulaja seikkaili suurimman osan ajasta yleisön joukossa! Fucked Upin levy on ostoslistani kärkipäässä, ehdottomasti.

Jaakko ja Jay on aina tosi hauskoja mun mielest :) ja hyviä livenä.

Noilla festareilla oli yleisesti aika vähän porukkaa... Ensi vuonna tulkaa kaikki sinne! Siellä on kivaa! :D

Muuta: työt loppu, koulu alkoi. Yliopisto aiheuttaa vakavaa kalenteririippuvuutta ja koska mulla ei vielä ole kalenteria, olen pulassa.

Ei kommentteja: