22. marraskuuta 2010

I had the best time in ages

Olin katsomassa Disco Ensemblen keikkaa Tavastialla 13.11.2010. En ollut ensin yhtään varma, haluanko lähteä tälle keikalle, mutta lähdin kuitenkin, ja olin tyytyväinen, koska Disco Ensemble on mielestäni aina todella hyvä livenä! Olen nähnyt heidät varmaan kuusi kertaa livenä, en ole ihan varma :D



Semi Eternal Flame/Undo on mun lempparibiisi uudelta levyltä, ja se tietysti soitettiin myös keikalla, paras!! Suomalaisista bändeistä Disco Ensemble on kyllä yksi mun suosikeista, ellei jopa se kaikkein eniten suosikki.



En viitsinyt keikalla mennä kovin eteen koska ajattelin, etten halua pittiin. Mutta näin silti ihan hyvin ja oli hauskaa! Mun mielestä on siistiä, että Disco Ensemble on ollut myös Warped Tourilla mukana. Olis kivaa joskus päästä USA:aan katsomaan Warped Touria!



So Long, Sisters, yksi suosikeistani First Aid Kitilta. Sitä ei kylläkään keikalla kuultu, mutta halusin laittaa sen silti tähän kun se on niin hyvä!



Olisin laittanut Headphonesin tähän kohtaan, mutta ei löytynyt sopivaa videota. Joten loistava biisi 24/365 korvatkoon sen!

Seuraavaa Disco Ensemblen keikkaa odotellessa!

Ei kommentteja: