9. maaliskuuta 2011

my body tells my mind to run

 Olen viime aikoina elänyt hyvin keikkatäytteistä elämää ja se jatkukoot. Helmikuussa Pariisin Kevät Tivoli-baarissa, seisoin tanssikorokkeella tangon vieressä, kummallisin yhdistelmä ikinä mutta Ne on päiviä vain, muuttolintuja syksyllä, Mä haluaisin ne pitää, ihanaa. Minähän vihasin ennen Pariisin Kevättä aika täydellisesti, mutta en sitten tiedä, järjellä en osaa selittää mutta mä rakastan niitä lyriikoita ja kaikkea.


Perjantain The Ark oli vain yksinkertaisesti ♥


Viikonloppuna, lauantaina Jukka Poika ja Jätkäjätkät valtasivat Tanssisali Lutakon ja olen aika varma, että suomi-reggae ja ne kaikki loistavat kesä kesä ja festari-fiilikset jotka keikka herätti minussa ovat hämänneet kehoani niin pahasti, että se luulee että on kesä (kuumetta, enkä mä kykyne ajattelemaan selkeästi). Keikka kuvattiin YleX Areenalle, joten sieltä voipi bongata ehkä minutkin, enpä itsekään tiedä. Kesäinen fiilis tuli ja mä hymyilin koko keikan ajan. Sitä ihmettelen edelleen miksi Jätkäjätkät soittelivat vasta Jukka Pojan jälkeen, mutta se jäätkööt minulle mysteeriksi.

Piristyksenä kaikille ja eniten itselleni, että saan itseni parannettua huomisille Tampere Film Festeille tämä biisi.

Ei kommentteja: