13. tammikuuta 2011

I am your hangover morning

Tykkään soundtrackeista. Niiden avulla pääsee aina uudestaan leffan tai tv-sarjan fiilikseen. Ja soundtrackeilta voi löytää tosi hyviä biisejä tai artisteja. Ja mun mielestä soundtrackit on yleensä myös levyinä ihan hyviä kokonaisuuksia, että niitä on kivaa kuunnella.

Tän hetkinen pakkomielteeni on True Blood -sarjan soundtrack. En kylläkään ole katsonut kyseistä sarjaa kuin vain pari jaksoa alusta.Siinä vaiheessa aloin nimittäin lukea kirjoja, joihin sarja perustuu, ja kun oli sarjan kolmas jakso menossa, olin lukenut jo suurinpiirtein kolme kirjaa, joten en enää jaksanutkaan seurata sarjaa. Mutta sekin vaikutti ihan hyvältä, ja pidän sarjan näyttelijöistä.



True Bloodin tunnari.



Oon siis nyt lukemassa Charlaine Harrisin Sookie Stackhouse kirjasarjan (johon True Blood siis pohjautuu) yhdeksättä osaa, Dead And Gone. Mulle tv-sarjan soundtrack toimii siis enemmänkin kirjojen soundtrackina, mutta ei se mitään.



Just Like Heaven on oikeasti The Curen biisi, mutta mun mielestä tää The Watson Twinsin coverikin on aika jees.



Voin kyllä suositella kirjasarjaa kaikille, paitsi ehkä niille, jotka kärsivät vakavasta vampyyriyliannostuksesta (mikä voi olla ihan luonnollista näinä aikoina)!

Ei kommentteja: