22. tammikuuta 2011

Happy kid

Kävin kirjastossa tänään. Mulla saattaa kulua siellä älytön määrä aikaa, kun jään tutkimaan kirjoja ja varsinkin cd-levyjä. Tänään lainasin nämä:

Mumm-Ra: These things move in threes
Nada Surf: Let go
AFI: Crash love
LCD Soundsystem: This is happening
Jaakko & Jay: War is noise
t.A.T.u: Waste management

Oon ehtinyt kuunnella ton Mumm-Ran levyn, ja se on tosi hyvä. Tyypillistä, että löydän jonkun kivan bändin ja saan tietää, että bändi on jo lopettanut ja kaiken lisäksi julkaissut vain yhden albumin...



Aiemmin olin kuullut Mumm-Ralta vain biisin She's got you high, koska se soi leffassa (500) days of summer (joka on muuten ihana!).



Kuuntelin myös ton Nada Surfin levyn ja tykkään siitäkin.



On muuten aika jännä juttu, että tiesin että t.A.T.ulta on tullut uus levy jossain vaiheessa, mutten ole ikinä nähnyt sitä missään levykaupassa ja nyt löydän sen kirjastosta... hmm.

Mutta, toivottavasti saan nyt kuunneltua läpi nää kaikki levyt jotka lainasin. Monesti mulla käy niin, että lainaan innoissani jotain 10 levyä kirjastosta ja kuuntelen ehkä kahta niistä.

Ainiin, mulla on myös pakkomielle Skinsiin, ja oon alkanut kokoamaan Spotifyyn soittolistaa, jossa on Skinsissä soitettuja biisejä. Jeee oon iloinen että Skinsin neloskausi alkaa kohta!!

Ei kommentteja: