30. marraskuuta 2011

Hello.

Huiii, long time no see vai miten sitä sanotaan. Viime aikoina olen viettänyt päiväni koulutehtäviin hautautuneena sekä tenttikirjoja lukien. Mutta enää about 2 viikkoa ja sitten koittaa joululoma, yay!

Olen myös käynyt katsomassa CSS:n keikkaa (oli loistava!)ja Reginan keikkaa (Klubilla, alkuperäisistä suunnitelmista poiketen)ja ostin myös tuossa taannoin First aid kitin ja She & himin levyt, joita olen kuunnellut tyytyväisenä.

Festariodotukseni nousi uuteen huippuunsa, kun Flow julkaisi ensimmäiset esiintyjänsä. (Miten ne jo nyt julkaistiin??) Björk, jeee! Flow on ehkä yksi ainoista festareista, joille ensi kesänä mahdollisesti pääsen, koska mun on tarkoitus viettää suuri osa ensi kesästä Saksassa... Mutta aion silti odottaa, että enemmän esiintyjiä julkaistaan, ja päättää vasta sen jälkeen, menenkö.

Mun piti kuunnella Björkiä tämän julkistuksen kunniaksi, mutta... päädyin kuuntelemaan Simple plania. Eli tässä olkoon päivän biisi:

Ei kommentteja: