20. lokakuuta 2011

Holland calling!

Aikaa on vierähtänyt tovi jos toinenkin siitä kun olen viimeksi tänne kirjoitellut, kiittäkäämme tästä esimerkiksi kommuuniasumista sohvalla ja muuttoa Hollantiin. Kiirettä on pitänyt. Livemusiikkia kaipaan suunnattomasti, dubstep bileitä on riittämiin. Seesteistä musiikkia on tullut kuunneltua ja olen halaillut pari päivää uutta Rumbaa jonka ystäväin toi tullessaan, kiitokset siitä!

Pikakatsaus musiikkimielentilaani. Olen vellonut oi ihanassa musiikissa illat.




We're young but already so old
Our hearts are filled with doubt and sold
For the highest bidder in this mess we live & die


French Films on bändi jonka about kaikkien pitäisi tietää, post-rockiksi tätä kutsutaan. Tykkään hirveästi, jos olisin suomessa menisin tsekkaamaan bändin livekunnon, esimerkiksi Jyväskylän Mustaan Kynnykseen 4. marraskuuta. HOPI HOPI.




I see horses:iin tutustuin kämppikseni kautta, minä kiitän! Oslosta peräisin oleva melankolinen orkesteri ei nauti (vielä) suurtakaan suosiota, mutta katsokaa kuinka suloinen tämä musiikkivideokin on! "Has My Stealth Been In Vain" ep:n voi kuulemma ladata jostakin bändin puolesta aivan ilmaitteeksi, vielä pitänee selvittää mistä.



Emma Acsia olen aikaisemmikin hehkuttanut. Tää biisi saa mut vaan haluamaan menemään esim Amelandin biitsille kesämekossa ja tanssia sateessa.  Muhun on onnistuttu tartuttamaan Kööpenhamina-fiilis, että ihan senkin takia tämä biisi sopii loistavasti mielentilaani.


 Kuka voisi sivuuttaa faktan että Florence+the machine:lta on tullut uusi biisi ja kohta kohta uusi levykin!! Onnellinen olen.

1 kommentti:

June kirjoitti...

French Films <3

I See Horses kuulostaa myös kiintoisalta! Ja Florence nyt on Florence <3