2. kesäkuuta 2011

CANDYY



tästä ei musiikkivideo parane. Mä hymyilen sekä tälle biisille että tälle musiikkivideolle aina joka kerta enemmän. Pintandwefall on sinänsäkin aivan loistava bändi, koska heidän musiikkivideot loistavat luovuutta, hulluutta ja söpöyttä. Ensi kerralla kun mulla on mahdollisuus nähdä nämä tyttöset livenä, mä menen vaikka pää paketissa. Nimimerkillä missasin keikan 39 asteen kuumeen takia.

Tänään on myös helatorstai, googlailtiin kämppiksen kanssa miksi moista juhlitaan, kiitos jeesus, mutta tässä tulee juudas.



Mua kiinnostaisi kuulla Lady Gagan uusi levy kokonaan.

Alan menettämään kaiken uskottavuuden senkin takia että kuuntelen räppiäkin ihan avoimesti, mutta eilen mua nimitetettiin hämäävästi punkkariksi joten armahtakaa minua. Olen lakossa Spotifyn kanssa, joka vaikeuttaa elämääni. Eläkööt siis YouTube ja Grooveshark, levy-osastoille eksyn varmasti huomenna (3 levyä edelleen 20e!!! tarjousta ei voi olla hyödyntämättä.)

Ei kommentteja: